

Ezért fontos, hogy megfigyeljük a látássérült kisgyerekünk szokásait!
Az agyi eredetű látássérült (CVI) gyerekek látásnevelése, látásfejlesztése nem korlátozódhat egy-egy órára a héten, amikor fejlesztő terápiára visszük őket. Ezzel az egész nincs „letudva”. Nem hobbi sportról beszélünk, heti két órában. Az én olvasatomban az ilyen...

Konduktív terápia otthon
A konduktív pedagógia inkább egy nevelési forma, mint terápia. Rávezetést jelent. A mozgáson keresztül fejleszti a kognitív – értelmi - képességeket és az önálló életre nevel. A Pető-módszer - Pető András a konduktív mozgásterápiai képzés megalapítója - alapgondolata,...

Együttérzés vagy sajnálat? Te melyiket választod?
Tegyünk tisztába valamit! A sajnálat és az együttérzés nem ugyanaz. Ugye jóleső érzéssel tölt el, ha egy nehéz helyzetben együtt éreznek veled és szeretnék, hogy tudd, nem vagy egyedül. A bátorító kéz ott pihen a válladon. Empátiáról tanúskodik, szeretetet, törődést,...
Rólunk

Egy súlyosan, halmozottan sérült kislány anyukájaként az időm nagyrészét ő tölti ki és az általa, vele szerzett tapasztalatok. Nem vagyok sem orvos, sem gyógypedagógus vagy gyógytornász. Az elmúlt éveket viszont azzal töltöttem, hogy felkutassak mindent, bármit, ami egy kicsit is könnyítheti, boldogabbá, kiegyensúlyozottabbá teheti Luca életét.